Comprehensive Language and immediate memory in students of 5th and 6th grade of elementary school from rural and urban area of Lima

Descripción del Articulo

This research had as propose establish if it existed or not relatioship between Comprehensive Language and Immediate Auditory  Memory in Primary School Pupils of the 5.° and 6.° grades of rural and urban zones from Lima.
Detalles Bibliográficos
Autores: Matalinares Calvet, María, Dioses Ch., Alejandro, Arenas I., Carlos, Díaz A., Gloria, Chávez Z., José, Yaringaño L., Juan, Suárez Ch., Jeny
Formato: artículo
Fecha de Publicación:2007
Institución:Universidad Nacional Mayor de San Marcos
Repositorio:Revistas - Universidad Nacional Mayor de San Marcos
Lenguaje:español
OAI Identifier:oai:ojs.csi.unmsm:article/3898
Enlace del recurso:https://revistasinvestigacion.unmsm.edu.pe/index.php/psico/article/view/3898
Nivel de acceso:acceso abierto
Materia:comprehensive language
memory
childrens
Woodcock language proficiency battery
spanish form (WLPB)
lenguaje comprensivo
memoria
niños
bateria de Woodcock
proficiencia del idioma
zona rural y urbana
Descripción
Sumario:This research had as propose establish if it existed or not relatioship between Comprehensive Language and Immediate Auditory  Memory in Primary School Pupils of the 5.° and 6.° grades of rural and urban zones from Lima.
Nota importante:
La información contenida en este registro es de entera responsabilidad de la institución que gestiona el repositorio institucional donde esta contenido este documento o set de datos. El CONCYTEC no se hace responsable por los contenidos (publicaciones y/o datos) accesibles a través del Repositorio Nacional Digital de Ciencia, Tecnología e Innovación de Acceso Abierto (ALICIA).