Standardization of Woodcock battery for language proficiency
Descripción del Articulo
We have been elaborated percentils procedures and Z points for a scholastic population of second to sixth degree of Lima metropolitan, belonging to particular and state educational centers. The variables had in account are age and scholastic degree. Previously U was accomplished the cultural adjustm...
| Autor: | |
|---|---|
| Formato: | artículo |
| Fecha de Publicación: | 1998 |
| Institución: | Universidad Nacional Mayor de San Marcos |
| Repositorio: | Revistas - Universidad Nacional Mayor de San Marcos |
| Lenguaje: | español |
| OAI Identifier: | oai:ojs.csi.unmsm:article/4573 |
| Enlace del recurso: | https://revistasinvestigacion.unmsm.edu.pe/index.php/psico/article/view/4573 |
| Nivel de acceso: | acceso abierto |
| Materia: | standardization language proficiency estandarización lenguaje proficiencia |
| Sumario: | We have been elaborated percentils procedures and Z points for a scholastic population of second to sixth degree of Lima metropolitan, belonging to particular and state educational centers. The variables had in account are age and scholastic degree. Previously U was accomplished the cultural adjustment of some articles and with psichometric analysis being verified the validity and reliability of the instrument. |
|---|
Nota importante:
La información contenida en este registro es de entera responsabilidad de la institución que gestiona el repositorio institucional donde esta contenido este documento o set de datos. El CONCYTEC no se hace responsable por los contenidos (publicaciones y/o datos) accesibles a través del Repositorio Nacional Digital de Ciencia, Tecnología e Innovación de Acceso Abierto (ALICIA).
La información contenida en este registro es de entera responsabilidad de la institución que gestiona el repositorio institucional donde esta contenido este documento o set de datos. El CONCYTEC no se hace responsable por los contenidos (publicaciones y/o datos) accesibles a través del Repositorio Nacional Digital de Ciencia, Tecnología e Innovación de Acceso Abierto (ALICIA).