Levels of comprehensive language development in children from second to sixth grade of elementary school

Descripción del Articulo

The article analizes the quantitative characteristics of the language proficiency on a sample of 541 elementary students from second to sixth degree of Lima Metropolitana. Percentile ranks related to the total score, areas and subtests of the Woodcock Language Proficiency Battery are presented.
Detalles Bibliográficos
Autor: Tapia Mendieta, Violeta
Formato: artículo
Fecha de Publicación:2000
Institución:Universidad Nacional Mayor de San Marcos
Repositorio:Revista UNMSM - Revista de Investigación en Psicología
Lenguaje:español
OAI Identifier:oai:ojs.csi.unmsm:article/4934
Enlace del recurso:https://revistasinvestigacion.unmsm.edu.pe/index.php/psico/article/view/4934
Nivel de acceso:acceso abierto
Materia:Woodcock Proficiency Battery
percentile ranks
language
Batería Woodcock de Proficiencia en el idioma
normas percentilares
lenguaje
Descripción
Sumario:The article analizes the quantitative characteristics of the language proficiency on a sample of 541 elementary students from second to sixth degree of Lima Metropolitana. Percentile ranks related to the total score, areas and subtests of the Woodcock Language Proficiency Battery are presented.
Nota importante:
La información contenida en este registro es de entera responsabilidad de la institución que gestiona el repositorio institucional donde esta contenido este documento o set de datos. El CONCYTEC no se hace responsable por los contenidos (publicaciones y/o datos) accesibles a través del Repositorio Nacional Digital de Ciencia, Tecnología e Innovación de Acceso Abierto (ALICIA).