Analysis of the impact of ICTs on sign language education

Descripción del Articulo

21st LACCEI International Multi-Conference for Engineering, Education, and Technology & 4th CLADI-CONFEDI: “Leadership in Education and Innovation in Engineering in the Framework of Global Transformations: Integration and Alliances for Integral Development”, Hybrid Event.
Detalles Bibliográficos
Autores: Vera Cuya, Ronald Martín, Ogosi Auqui, José Antonio, Aguirre Rodríguez, Cesar Edinson, Arenas Ñiquin, José Luis, Esparza Silva, Milciades Roberto, Pérez Rojas, Even Deyser
Formato: objeto de conferencia
Fecha de Publicación:2023
Institución:Universidad Tecnológica del Perú
Repositorio:UTP-Institucional
Lenguaje:inglés
OAI Identifier:oai:repositorio.utp.edu.pe:20.500.12867/8211
Enlace del recurso:https://hdl.handle.net/20.500.12867/8211
https://dx.doi.org/10.18687/LACCEI2023.1.1.1311
Nivel de acceso:acceso abierto
Materia:Sign language
Students with disabilities
Deafness
Information and communications technology
https://purl.org/pe-repo/ocde/ford#2.00.00
https://purl.org/pe-repo/ocde/ford#5.03.01
Descripción
Sumario:21st LACCEI International Multi-Conference for Engineering, Education, and Technology & 4th CLADI-CONFEDI: “Leadership in Education and Innovation in Engineering in the Framework of Global Transformations: Integration and Alliances for Integral Development”, Hybrid Event.
Nota importante:
La información contenida en este registro es de entera responsabilidad de la institución que gestiona el repositorio institucional donde esta contenido este documento o set de datos. El CONCYTEC no se hace responsable por los contenidos (publicaciones y/o datos) accesibles a través del Repositorio Nacional Digital de Ciencia, Tecnología e Innovación de Acceso Abierto (ALICIA).