Calidad de servicio y satisfacción del cliente en la empresa Paradise Green Club Iquitos, 2023
Descripción del Articulo
The main objective of the investigation was to know how the company Paradise Green Club, Iquitos 2023, related customer satisfaction with the quality of service. It is descriptive, uses a quantitative and correlational methodology, and uses a cross-sectional, non-experimental design. 50 customers of...
Autores: | , |
---|---|
Formato: | tesis de grado |
Fecha de Publicación: | 2023 |
Institución: | Universidad Nacional De La Amazonía Peruana |
Repositorio: | UNAPIquitos-Institucional |
Lenguaje: | español |
OAI Identifier: | oai:repositorio.unapiquitos.edu.pe:20.500.12737/9589 |
Enlace del recurso: | https://hdl.handle.net/20.500.12737/9589 |
Nivel de acceso: | acceso abierto |
Materia: | Satisfacción del cliente Servicios de atención al cliente Tiendas especializadas Empresas https://purl.org/pe-repo/ocde/ford#5.02.04 |
Sumario: | The main objective of the investigation was to know how the company Paradise Green Club, Iquitos 2023, related customer satisfaction with the quality of service. It is descriptive, uses a quantitative and correlational methodology, and uses a cross-sectional, non-experimental design. 50 customers of the Paradise Green Club business made up the population. The instrument was used for the compilation of information. Then, it was processed using a Microsoft Excel spreadsheet and IBM SPSS Statistics v26, yielding a Pearson correlation coefficient of 0.966, evidencing a strong correlation between the customer satisfaction criteria at Paradise Green Club, Iquitos 2023. As a result, it was The research ends by accepting the broad hypothesis and refuting the null hypothesis. |
---|
Nota importante:
La información contenida en este registro es de entera responsabilidad de la institución que gestiona el repositorio institucional donde esta contenido este documento o set de datos. El CONCYTEC no se hace responsable por los contenidos (publicaciones y/o datos) accesibles a través del Repositorio Nacional Digital de Ciencia, Tecnología e Innovación de Acceso Abierto (ALICIA).
La información contenida en este registro es de entera responsabilidad de la institución que gestiona el repositorio institucional donde esta contenido este documento o set de datos. El CONCYTEC no se hace responsable por los contenidos (publicaciones y/o datos) accesibles a través del Repositorio Nacional Digital de Ciencia, Tecnología e Innovación de Acceso Abierto (ALICIA).