Calidad del servicio y fidelización de clientes en los agentes caja Maynas distrito de Iquitos julio 2022

Descripción del Articulo

The investigation Quality of Service and Customer Loyalty in the Agents of the Maynas Municipal Savings and Credit Fund of the District of Iquitos July 2022, was to determine the relationship between the quality of service and the customer loyalty of the Agents and to see the level in each of the di...

Descripción completa

Detalles Bibliográficos
Autores: Sanchez Jimenez, Kiara Estefany, Velasquez Velasquez, Susy Consuelo
Formato: tesis de grado
Fecha de Publicación:2023
Institución:Universidad Nacional De La Amazonía Peruana
Repositorio:UNAPIquitos-Institucional
Lenguaje:español
OAI Identifier:oai:repositorio.unapiquitos.edu.pe:20.500.12737/9592
Enlace del recurso:https://hdl.handle.net/20.500.12737/9592
Nivel de acceso:acceso abierto
Materia:Satisfacción del cliente
Servicios de atención al cliente
Tiendas especializadas
Servicios financieras
https://purl.org/pe-repo/ocde/ford#5.02.04
Descripción
Sumario:The investigation Quality of Service and Customer Loyalty in the Agents of the Maynas Municipal Savings and Credit Fund of the District of Iquitos July 2022, was to determine the relationship between the quality of service and the customer loyalty of the Agents and to see the level in each of the dimensions of loyalty and service quality of the Municipal Savings and Loan Fund of Maynas, District of Iquitos July 2022. The research is correlational of applied type; the study concluded that there is a low significant relationship between service quality and customer loyalty according to the Pearson correlation coefficient of 0.209 and a bilateral significance of 0.000; This is to July 2022
Nota importante:
La información contenida en este registro es de entera responsabilidad de la institución que gestiona el repositorio institucional donde esta contenido este documento o set de datos. El CONCYTEC no se hace responsable por los contenidos (publicaciones y/o datos) accesibles a través del Repositorio Nacional Digital de Ciencia, Tecnología e Innovación de Acceso Abierto (ALICIA).