Caso de estudio: Factores que determinan la rotación del personal en los centros de atención al cliente en una empresa de telecomunicaciones

Descripción del Articulo

In this work, we seek to propose solutions and recommendations about the impact generated by the dimensions that influence staff turnover in the telecommunications company. Based on research tools, such as the employee survey, in-depth interviews with heads of the Customer Service Center, the result...

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Detalles Bibliográficos
Autores: Latorre Garcia, Linda Ozlen, Márquez Mares Paredes, Angela Patricia
Formato: tesis de grado
Fecha de Publicación:2021
Institución:Universidad de Lima
Repositorio:ULIMA-Institucional
Lenguaje:español
OAI Identifier:oai:repositorio.ulima.edu.pe:20.500.12724/15300
Enlace del recurso:https://hdl.handle.net/20.500.12724/15300
Nivel de acceso:acceso abierto
Materia:Servicio al cliente
Empresas de servicios
Recursos humanos
Customer services
Service enterprises
Human capital
https://purl.org/pe-repo/ocde/ford#5.02.04
Descripción
Sumario:In this work, we seek to propose solutions and recommendations about the impact generated by the dimensions that influence staff turnover in the telecommunications company. Based on research tools, such as the employee survey, in-depth interviews with heads of the Customer Service Center, the results show a highly contrasted opinions regarding the hierarchical level of the respondents.
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