DESIGN INTERNATIONAL DISTRIBUTION CHANNEL DIFFERENTIAL AS MARKETING ADVANTAGE: IF TOYOTA
Descripción del Articulo
Any product perceived as different from others is a “different product”, although in practice it is similar. Following this approach that places differentiation as a key variable to compete, Physical and functional advantages are needed to participate in a competitive market, but not enough to win t...
| Autor: | |
|---|---|
| Formato: | artículo |
| Fecha de Publicación: | 2015 |
| Institución: | Universidad Nacional Mayor de San Marcos |
| Repositorio: | Revistas - Universidad Nacional Mayor de San Marcos |
| Lenguaje: | español |
| OAI Identifier: | oai:ojs.csi.unmsm:article/11712 |
| Enlace del recurso: | https://revistasinvestigacion.unmsm.edu.pe/index.php/administrativas/article/view/11712 |
| Nivel de acceso: | acceso abierto |
| Materia: | Canal de distribución internacional. International Distribution Channel. |
| Sumario: | Any product perceived as different from others is a “different product”, although in practice it is similar. Following this approach that places differentiation as a key variable to compete, Physical and functional advantages are needed to participate in a competitive market, but not enough to win the loyalty of users. In the majority of manufacturing, distribution and product support strategic assets are undervalued. Today, excellence in engineering, manufacturing efficiency and quality are quickly becoming elements that are taken for granted. |
|---|
Nota importante:
La información contenida en este registro es de entera responsabilidad de la institución que gestiona el repositorio institucional donde esta contenido este documento o set de datos. El CONCYTEC no se hace responsable por los contenidos (publicaciones y/o datos) accesibles a través del Repositorio Nacional Digital de Ciencia, Tecnología e Innovación de Acceso Abierto (ALICIA).
La información contenida en este registro es de entera responsabilidad de la institución que gestiona el repositorio institucional donde esta contenido este documento o set de datos. El CONCYTEC no se hace responsable por los contenidos (publicaciones y/o datos) accesibles a través del Repositorio Nacional Digital de Ciencia, Tecnología e Innovación de Acceso Abierto (ALICIA).