Exportación Completada — 

Modules for laboratory and field develop content area learning science, technology and environment in college “Juan José Crespo y Castillo” de Huancapallac. Huánuco - 2012

Descripción del Articulo

The research aims to determine the influence of the use of the modules and field laboratory to develop learning content Area Science, Technology and Environment in secondary students of School “Juan José Crespo y Castillo” of Huancapallac. The methodology includes: workspace recognition, diagnosis a...

Descripción completa

Detalles Bibliográficos
Autores: Flores Manrrique, Ayar, Hidalgo Hidalgo, Gilda, Guzman Soto, Doris, Acosta Ingaruca, Abelardo, Mariano Santiago, Helí
Formato: artículo
Fecha de Publicación:2017
Institución:Universidad Nacional Hermilio Valdizan
Repositorio:Revistas - Universidad Nacional Hermilio Valdizán
Lenguaje:español
OAI Identifier:oai:revistas.unheval.edu.pe:article/626
Enlace del recurso:http://revistas.unheval.edu.pe/index.php/riv/article/view/626
Nivel de acceso:acceso abierto
Materia:Ciencia
tecnología
ambiente
aprendizaje
Science
technology
environment
learning
Descripción
Sumario:The research aims to determine the influence of the use of the modules and field laboratory to develop learning content Area Science, Technology and Environment in secondary students of School “Juan José Crespo y Castillo” of Huancapallac. The methodology includes: workspace recognition, diagnosis and current status of the laboratory modules, development activities and field laboratory, and training course aimed at secondary teachers. The population consists of 34 students of the first, second and fourth grade school. The sample consists of 34 students assisted the first, second and fourth grade school. Through this paper manages to develop learning content: conceptual, procedural and attitudinal.
Nota importante:
La información contenida en este registro es de entera responsabilidad de la institución que gestiona el repositorio institucional donde esta contenido este documento o set de datos. El CONCYTEC no se hace responsable por los contenidos (publicaciones y/o datos) accesibles a través del Repositorio Nacional Digital de Ciencia, Tecnología e Innovación de Acceso Abierto (ALICIA).