Femenine Stereotype in 140 Characters. Approach to the Hillary Clinton Campaign On Twitter
Descripción del Articulo
This research exposes the use of stereotype of women in the first month of campaign on former First Lady Hillary Clinton’s twitter account and how the candidate takes advantage of resources. After reviewing the 191 published from April 12 until May 12 2015, the tools used by the frontrunner and her...
Autores: | , |
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Formato: | artículo |
Fecha de Publicación: | 2019 |
Institución: | Universidad de Piura |
Repositorio: | Revista de Comunicación |
Lenguaje: | español |
OAI Identifier: | oai:revistas.udep.edu.pe:article/1239 |
Enlace del recurso: | https://revistadecomunicacion.com/article/view/1239 |
Nivel de acceso: | acceso abierto |
Materia: | estereotipo mujer Hillary Clinton Stereotype women |
Sumario: | This research exposes the use of stereotype of women in the first month of campaign on former First Lady Hillary Clinton’s twitter account and how the candidate takes advantage of resources. After reviewing the 191 published from April 12 until May 12 2015, the tools used by the frontrunner and her staff while she seeks to earn the vote of the American citizens will be presented to the reader. |
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Nota importante:
La información contenida en este registro es de entera responsabilidad de la institución que gestiona el repositorio institucional donde esta contenido este documento o set de datos. El CONCYTEC no se hace responsable por los contenidos (publicaciones y/o datos) accesibles a través del Repositorio Nacional Digital de Ciencia, Tecnología e Innovación de Acceso Abierto (ALICIA).
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