EL SILENT WAY METHOD PARA FORTALECER EL SPEAKING EN LOS ESTUDIANTES DEL PRIMER GRADO DE SECUNDARIA EN LA I.E. N° 18084 DE LA VILLA – JAZÁN.
Descripción del Articulo
The following research project entitled “The Silent Way Method to improve speaking in students of the first grade of secondary school of “La Villa” – Jazán Nº. 18084. The objective is to demonstrate that the Silent Way method improves the speaking skills of first grade secondary school students. The...
| Autores: | , |
|---|---|
| Formato: | tesis de grado |
| Fecha de Publicación: | 2023 |
| Institución: | Instituto de Educación Superior Pedagógico Público Toribio Rodríguez de Mendoza de Amazonas |
| Repositorio: | IESPPTRM - Institucional |
| Lenguaje: | español |
| OAI Identifier: | oai:oai:repositorio.iespptrm.edu.pe::123456789/59 |
| Enlace del recurso: | http://hdl.handle.net/123456789/59 |
| Nivel de acceso: | acceso abierto |
| Materia: | Investigación https://purl.org/pe-repo/ocde/ford#5.03.00 |
| Sumario: | The following research project entitled “The Silent Way Method to improve speaking in students of the first grade of secondary school of “La Villa” – Jazán Nº. 18084. The objective is to demonstrate that the Silent Way method improves the speaking skills of first grade secondary school students. The research project is applied with a pre-experimental design. The population was 23 students from “La Villa” – Jazán Nº. 18084, which try to measure statistically the learning process about the English language through the application of the Silent Way method. A checklist was used to collect the data. In conclusion, the research project has improved the development of oral expression in the first-grade students of Secondary School “La Villa” – Jazán Nº. 18084 and guarantee that the silent way method helps to improve the speaking in its four dimensions. |
|---|
Nota importante:
La información contenida en este registro es de entera responsabilidad de la institución que gestiona el repositorio institucional donde esta contenido este documento o set de datos. El CONCYTEC no se hace responsable por los contenidos (publicaciones y/o datos) accesibles a través del Repositorio Nacional Digital de Ciencia, Tecnología e Innovación de Acceso Abierto (ALICIA).
La información contenida en este registro es de entera responsabilidad de la institución que gestiona el repositorio institucional donde esta contenido este documento o set de datos. El CONCYTEC no se hace responsable por los contenidos (publicaciones y/o datos) accesibles a través del Repositorio Nacional Digital de Ciencia, Tecnología e Innovación de Acceso Abierto (ALICIA).