Relación entre el clima institucional y la percepción del desempeño docente en una intitución educativa de Ventanilla
Descripción del Articulo
The reaserch has the porpuse to know the reasons and the posibilities of better clime institucional and the perceptiòn of the performance teachig This reaser is based in the humanis focusing of Maslow and the aports of Hector Valdes like principal teoric sustents besides we consulted bibliografic so...
Autor: | |
---|---|
Formato: | tesis de maestría |
Fecha de Publicación: | 2010 |
Institución: | Universidad San Ignacio de Loyola |
Repositorio: | USIL-Institucional |
Lenguaje: | español |
OAI Identifier: | oai:repositorio.usil.edu.pe:20.500.14005/1207 |
Enlace del recurso: | https://hdl.handle.net/20.500.14005/1207 |
Nivel de acceso: | acceso abierto |
Materia: | Perception of others Work environment Educational institution Percepción del otro Ambiente profesional Sistema de enseñanza https://purl.org/pe-repo/ocde/ford#5.03.01 |
Sumario: | The reaserch has the porpuse to know the reasons and the posibilities of better clime institucional and the perceptiòn of the performance teachig This reaser is based in the humanis focusing of Maslow and the aports of Hector Valdes like principal teoric sustents besides we consulted bibliografic source of information. It is a descriptive type of a plan correlative and it applied in one of 50 teachers of secondary land 160 students of fourth and fifth grade of the same level, the instruments. That we applied the were two questionnaires for each variable and the stadistics results maintain demostrate that exists a significant relation between the clime institutional and the performance teacching of our technical educative institution Villa los Reyes of Ventanilla for the development of this present we applied the exam of Spearman and the figures of dispersion. |
---|
Nota importante:
La información contenida en este registro es de entera responsabilidad de la institución que gestiona el repositorio institucional donde esta contenido este documento o set de datos. El CONCYTEC no se hace responsable por los contenidos (publicaciones y/o datos) accesibles a través del Repositorio Nacional Digital de Ciencia, Tecnología e Innovación de Acceso Abierto (ALICIA).
La información contenida en este registro es de entera responsabilidad de la institución que gestiona el repositorio institucional donde esta contenido este documento o set de datos. El CONCYTEC no se hace responsable por los contenidos (publicaciones y/o datos) accesibles a través del Repositorio Nacional Digital de Ciencia, Tecnología e Innovación de Acceso Abierto (ALICIA).