Factores que influyen en la lealtad del cliente del chifa Fast Food Iquitos 2022
Descripción del Articulo
The purpose of this thesis project was to identify the factors that have the greatest influence on customer loyalty of Chifa - Fast Food, Iquitos 2022, opting for a basic study, descriptive and explanatory level, non-experimental design. The population consisted of 331 people, from which a sample of...
Autor: | |
---|---|
Formato: | tesis de grado |
Fecha de Publicación: | 2023 |
Institución: | Universidad Nacional De La Amazonía Peruana |
Repositorio: | UNAPIquitos-Institucional |
Lenguaje: | español |
OAI Identifier: | oai:repositorio.unapiquitos.edu.pe:20.500.12737/9817 |
Enlace del recurso: | https://hdl.handle.net/20.500.12737/9817 |
Nivel de acceso: | acceso abierto |
Materia: | Fidelización del cliente Satisfacción del cliente Calidad de alimentos Servicios de atención al cliente Restaurantes de comida rápida https://purl.org/pe-repo/ocde/ford#5.02.04 |
Sumario: | The purpose of this thesis project was to identify the factors that have the greatest influence on customer loyalty of Chifa - Fast Food, Iquitos 2022, opting for a basic study, descriptive and explanatory level, non-experimental design. The population consisted of 331 people, from which a sample of 178 clients was extracted, to whom a survey and a questionnaire of 25 items were applied. It was concluded that the variables that would be significantly predicting customer loyalty are food quality (sig.=0.000), atmosphere (sig.=0.005) and satisfaction (sig.=0.050), however, the variables price (sig.=0.703), quality of service (sig.=0.387) and location (sig.=0.336) do not significantly predict the level of loyalty. Therefore, the quality of the food (39.2%), the price (3.3%), quality of service (36.3%), the atmosphere (37.7%), location (14.1%) and satisfaction (38.5%) maintains a significant influence with the customer loyalty of Chifa - Fast Food, Iquitos 2022 |
---|
Nota importante:
La información contenida en este registro es de entera responsabilidad de la institución que gestiona el repositorio institucional donde esta contenido este documento o set de datos. El CONCYTEC no se hace responsable por los contenidos (publicaciones y/o datos) accesibles a través del Repositorio Nacional Digital de Ciencia, Tecnología e Innovación de Acceso Abierto (ALICIA).
La información contenida en este registro es de entera responsabilidad de la institución que gestiona el repositorio institucional donde esta contenido este documento o set de datos. El CONCYTEC no se hace responsable por los contenidos (publicaciones y/o datos) accesibles a través del Repositorio Nacional Digital de Ciencia, Tecnología e Innovación de Acceso Abierto (ALICIA).