Calidad de servicio y satisfacción del cliente de la empresa transportes Los Goyos EIRL, Punchana 2023
Descripción del Articulo
The objective of this 2023 research was to establish the relationship between outstanding service quality and user satisfaction in the transportation company "Los Goyos." The research adopted a quantitative approach, employing a design that analyzes correlations, following a cross-sectiona...
| Autores: | , |
|---|---|
| Formato: | tesis de grado |
| Fecha de Publicación: | 2023 |
| Institución: | Universidad Nacional De La Amazonía Peruana |
| Repositorio: | UNAPIquitos-Institucional |
| Lenguaje: | español |
| OAI Identifier: | oai:repositorio.unapiquitos.edu.pe:20.500.12737/10001 |
| Enlace del recurso: | https://hdl.handle.net/20.500.12737/10001 |
| Nivel de acceso: | acceso abierto |
| Materia: | Satisfacción del cliente Calidad Servicios de atención al cliente Empresas de transporte https://purl.org/pe-repo/ocde/ford#5.02.04 |
| Sumario: | The objective of this 2023 research was to establish the relationship between outstanding service quality and user satisfaction in the transportation company "Los Goyos." The research adopted a quantitative approach, employing a design that analyzes correlations, following a cross-sectional approach without experimental interventions. To achieve this goal, two surveys were administered to a set of 25 regular customers of the company. The results obtained indicated that there is an extremely positive and strong connection between service excellence and customer satisfaction (correlation coefficient r = 0.918; p < 0.005). In summary, it was confirmed that a significant link between service quality and customer satisfaction exists within the company. |
|---|
Nota importante:
La información contenida en este registro es de entera responsabilidad de la institución que gestiona el repositorio institucional donde esta contenido este documento o set de datos. El CONCYTEC no se hace responsable por los contenidos (publicaciones y/o datos) accesibles a través del Repositorio Nacional Digital de Ciencia, Tecnología e Innovación de Acceso Abierto (ALICIA).
La información contenida en este registro es de entera responsabilidad de la institución que gestiona el repositorio institucional donde esta contenido este documento o set de datos. El CONCYTEC no se hace responsable por los contenidos (publicaciones y/o datos) accesibles a través del Repositorio Nacional Digital de Ciencia, Tecnología e Innovación de Acceso Abierto (ALICIA).