Effectiveness of the Reading English Adapted Digests (READ) program in the acquisition of the English language in the students of the Linguistics and English career and the Language Institute of the Universidad Peruana Unión
Descripción del Articulo
This is a quantitative type research with a pre experimental design. It was carried out by) the students from the Linguistics and English career and the Language Institute of the Universidad Peruana Unión, in order to determine the effectiveness of the program "Reading English Adapted Digests&q...
Autor: | |
---|---|
Formato: | tesis de maestría |
Fecha de Publicación: | 2012 |
Institución: | Universidad de Piura |
Repositorio: | UDEP-Institucional |
Lenguaje: | inglés |
OAI Identifier: | oai:pirhua.udep.edu.pe:11042/1809 |
Enlace del recurso: | https://hdl.handle.net/11042/1809 |
Nivel de acceso: | acceso abierto |
Materia: | Inglés (Lengua) -- Aprendizaje -- Perú -- Tesis inéditas Adquisición de segundo lenguaje -- Perú -- Tesis inéditas 428 |
Sumario: | This is a quantitative type research with a pre experimental design. It was carried out by) the students from the Linguistics and English career and the Language Institute of the Universidad Peruana Unión, in order to determine the effectiveness of the program "Reading English Adapted Digests" (R.E.A.D.) in the acquisition of the English Language. The analysis showed that there are significant differences in favor of the study groups of Linguistics and English career. The results allow us to validate the program and at the same time recommend it as a very important part in the teaching-learning process. |
---|
Nota importante:
La información contenida en este registro es de entera responsabilidad de la institución que gestiona el repositorio institucional donde esta contenido este documento o set de datos. El CONCYTEC no se hace responsable por los contenidos (publicaciones y/o datos) accesibles a través del Repositorio Nacional Digital de Ciencia, Tecnología e Innovación de Acceso Abierto (ALICIA).
La información contenida en este registro es de entera responsabilidad de la institución que gestiona el repositorio institucional donde esta contenido este documento o set de datos. El CONCYTEC no se hace responsable por los contenidos (publicaciones y/o datos) accesibles a través del Repositorio Nacional Digital de Ciencia, Tecnología e Innovación de Acceso Abierto (ALICIA).