Proyecto de branding para clave alta, agencia de marketing digital: manual de identidad y contenido para redes
Descripción del Articulo
The work to be presented consists of a proposal for the launch of the Clave Alta brand, a digital marketing agency, which includes the development of the identity through a brand manual and the digital communication campaign based on the analysis of the target audience, the competition , and the val...
Autores: | , |
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Formato: | tesis de grado |
Fecha de Publicación: | 2024 |
Institución: | Universidad de Lima |
Repositorio: | ULIMA-Institucional |
Lenguaje: | español |
OAI Identifier: | oai:repositorio.ulima.edu.pe:20.500.12724/20689 |
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The work to be presented consists of a proposal for the launch of the Clave Alta brand, a digital marketing agency, which includes the development of the identity through a brand manual and the digital communication campaign based on the analysis of the target audience, the competition , and the value proposition provided by the company. The proposal of the marketing strategy in social networks, content and communication campaign was based on the analysis of what the agency was looking for as a brand and the previous research of trends in social networks. Within the project's launch campaign, content was produced that included video recording for reels on the networks, and graphic design for publications to be launched. Validations were carried out at the client, expert and general public level to optimize the visual pieces and actions. |
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Milussich Fernández, A., & Villafuerte Arévalo, S. G. (2024). Proyecto de branding para clave alta, agencia de marketing digital: manual de identidad y contenido para redes [Trabajo de suficiencia profesional para optar el Título Profesional de Licenciado en Comunicación, Universidad de Lima]. Repositorio Institucional de la Universidad de Lima. https://hdl.handle.net/20.500.12724/20689 |
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Bernal Quijano, Miguel GustavoMilussich Fernández, AriadnaVillafuerte Arévalo, Sandra Gabriela2024-06-21T12:56:28Z2024-06-21T12:56:28Z2024Milussich Fernández, A., & Villafuerte Arévalo, S. G. (2024). Proyecto de branding para clave alta, agencia de marketing digital: manual de identidad y contenido para redes [Trabajo de suficiencia profesional para optar el Título Profesional de Licenciado en Comunicación, Universidad de Lima]. Repositorio Institucional de la Universidad de Lima. https://hdl.handle.net/20.500.12724/20689https://hdl.handle.net/20.500.12724/20689121541816The work to be presented consists of a proposal for the launch of the Clave Alta brand, a digital marketing agency, which includes the development of the identity through a brand manual and the digital communication campaign based on the analysis of the target audience, the competition , and the value proposition provided by the company. The proposal of the marketing strategy in social networks, content and communication campaign was based on the analysis of what the agency was looking for as a brand and the previous research of trends in social networks. Within the project's launch campaign, content was produced that included video recording for reels on the networks, and graphic design for publications to be launched. Validations were carried out at the client, expert and general public level to optimize the visual pieces and actions.El presente proyecto consiste en una propuesta para el lanzamiento de la marca Clave Alta, agencia de marketing digital, que incluye el desarrollo de la identidad mediante un manual de marca y la campaña de comunicación digital a partir del análisis del público objetivo, la competencia, y la propuesta de valor que otorga la empresa. La estrategía de marketing pensada para Clave Alta se basa en el análisis de lo que la agencia busca mostrar como marca y la investigación previa sobre las tendencias en redes sociales, con el objetivo de llegar a clientes potenciales. Dentro de la campaña de lanzamiento del proyecto, se realizaron contenidos que incluyen la grabación de material audiovisual para los reels en las redes sociales y diseño gráfico para las publicaciones. Se realizaron validaciones a nivel de cliente, expertos y público en general para optimizar las piezas visuales y acciones.application/pdfspaUniversidad de LimaPEinfo:eu-repo/semantics/openAccesshttps://creativecommons.org/licenses/by-nc-sa/4.0/Repositorio Institucional - UlimaUniversidad de Limareponame:ULIMA-Institucionalinstname:Universidad de Limainstacron:ULIMAMarcas comercialesImagen corporativaMarketing en InternetRedes sociales en líneaBranding (Marketing)TrademarksCorporate imageInternet marketingOnline social networkshttps://purl.org/pe-repo/ocde/ford#5.08.00Proyecto de branding para clave alta, agencia de marketing digital: manual de identidad y contenido para redesinfo:eu-repo/semantics/bachelorThesisTrabajo de suficiencia profesionalSUNEDUTítulo ProfesionalComunicaciónUniversidad de Lima. Facultad de ComunicaciónLicenciado en Comunicaciónhttps://orcid.org/0000-0002-8073-4818067637983220267124632073669538https://purl.org/pe-repo/renati/level#tituloProfesionalVillacorta Calderón, Rocío EmiliaLedesma Raraz, Pedro GenaroBernal Quijano, Miguel Gustavohttps://purl.org/pe-repo/renati/type#trabajoDeSuficienciaProfesional015THUMBNAILT018_71246320_T.pdf.jpgT018_71246320_T.pdf.jpgGenerated Thumbnailimage/jpeg11829https://repositorio.ulima.edu.pe/bitstream/20.500.12724/20689/12/T018_71246320_T.pdf.jpgfdfa747c9b5f15d5637694d584217d10MD512FA_71246320_SR.pdf.jpgFA_71246320_SR.pdf.jpgGenerated Thumbnailimage/jpeg16435https://repositorio.ulima.edu.pe/bitstream/20.500.12724/20689/7/FA_71246320_SR.pdf.jpgd1fd7e5b7811983b9881560fe52e1ffdMD57VILLAFUERTE AREVALO, SANDRA GABRIELA.pdf.jpgVILLAFUERTE AREVALO, SANDRA GABRIELA.pdf.jpgGenerated Thumbnailimage/jpeg7793https://repositorio.ulima.edu.pe/bitstream/20.500.12724/20689/9/VILLAFUERTE%20AREVALO%2c%20SANDRA%20GABRIELA.pdf.jpg885d1ede61eb0f2bc64bece51b2a81daMD59ORIGINALT018_71246320_T.pdfT018_71246320_T.pdfTrabajoapplication/pdf1351320https://repositorio.ulima.edu.pe/bitstream/20.500.12724/20689/10/T018_71246320_T.pdf92d87efeb61e59cd09f60a8b6eddfc9aMD510FA_71246320_SR.pdfFA_71246320_SR.pdfAutorizaciónapplication/pdf250718https://repositorio.ulima.edu.pe/bitstream/20.500.12724/20689/2/FA_71246320_SR.pdff20fa590bdecfe12bd7554b2b445482dMD52VILLAFUERTE AREVALO, SANDRA GABRIELA.pdfVILLAFUERTE AREVALO, SANDRA GABRIELA.pdfReporte de similitudapplication/pdf9148153https://repositorio.ulima.edu.pe/bitstream/20.500.12724/20689/3/VILLAFUERTE%20AREVALO%2c%20SANDRA%20GABRIELA.pdf8459e0cbe1183ea34db788b3b30d154dMD53TEXTT018_71246320_T.pdf.txtT018_71246320_T.pdf.txtExtracted texttext/plain85899https://repositorio.ulima.edu.pe/bitstream/20.500.12724/20689/11/T018_71246320_T.pdf.txtd4f86893fa53f7beda2349e756d01478MD511FA_71246320_SR.pdf.txtFA_71246320_SR.pdf.txtExtracted texttext/plain2689https://repositorio.ulima.edu.pe/bitstream/20.500.12724/20689/6/FA_71246320_SR.pdf.txt1e3e514d0beadd6f5572533dece4b057MD56VILLAFUERTE AREVALO, SANDRA GABRIELA.pdf.txtVILLAFUERTE AREVALO, SANDRA GABRIELA.pdf.txtExtracted texttext/plain789https://repositorio.ulima.edu.pe/bitstream/20.500.12724/20689/8/VILLAFUERTE%20AREVALO%2c%20SANDRA%20GABRIELA.pdf.txtab49b219a41bd7a3296a4dd590e92b5eMD5820.500.12724/20689oai:repositorio.ulima.edu.pe:20.500.12724/206892025-05-21 13:58:09.298Repositorio Universidad de Limarepositorio@ulima.edu.pe |
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