DESAFIOS DE LA EDUCACION EN EL FUTURO DE LA UNIVERSIDAD
Descripción del Articulo
The present article gathers some opinions about that we can expect of the education in a perhaps not so distant future, at least in Latin America and Spain. The opinions are of researches of universities, who they analyze the objectives, challenges, investment, culture and strategies. The role of th...
Autor: | |
---|---|
Formato: | artículo |
Fecha de Publicación: | 2007 |
Institución: | Universidad Nacional Mayor de San Marcos |
Repositorio: | Revistas - Universidad Nacional Mayor de San Marcos |
Lenguaje: | español |
OAI Identifier: | oai:ojs.csi.unmsm:article/9066 |
Enlace del recurso: | https://revistasinvestigacion.unmsm.edu.pe/index.php/administrativas/article/view/9066 |
Nivel de acceso: | acceso abierto |
Materia: | Education of the future tuning PISA report World Bank investigation of the education. Educación del Futuro Informe PISA Banco Mundial investigación de la educación. |
Sumario: | The present article gathers some opinions about that we can expect of the education in a perhaps not so distant future, at least in Latin America and Spain. The opinions are of researches of universities, who they analyze the objectives, challenges, investment, culture and strategies. The role of the World Bank is imponderable for the improvement of the studies and diverse alternatives are presented to take into account and to enter to the challenge to improve the education in the higher education institutions in agreement with the standards of quality established by the countries developed |
---|
Nota importante:
La información contenida en este registro es de entera responsabilidad de la institución que gestiona el repositorio institucional donde esta contenido este documento o set de datos. El CONCYTEC no se hace responsable por los contenidos (publicaciones y/o datos) accesibles a través del Repositorio Nacional Digital de Ciencia, Tecnología e Innovación de Acceso Abierto (ALICIA).
La información contenida en este registro es de entera responsabilidad de la institución que gestiona el repositorio institucional donde esta contenido este documento o set de datos. El CONCYTEC no se hace responsable por los contenidos (publicaciones y/o datos) accesibles a través del Repositorio Nacional Digital de Ciencia, Tecnología e Innovación de Acceso Abierto (ALICIA).