Quality of college teaching: student/docent relationship
Descripción del Articulo
The quality of university education in Peru is governed by the Board of Evaluation, Accreditation and Certification of Quality University Education (CONEAU). The assessment sheet CONEAU in the medical career, has 98 qualification standards, of which No. 33 is related to the number of students per te...
| Autores: | , , |
|---|---|
| Formato: | artículo |
| Fecha de Publicación: | 2016 |
| Institución: | Universidad Nacional Mayor de San Marcos |
| Repositorio: | Revistas - Universidad Nacional Mayor de San Marcos |
| Lenguaje: | español |
| OAI Identifier: | oai:ojs.csi.unmsm:article/11557 |
| Enlace del recurso: | https://revistasinvestigacion.unmsm.edu.pe/index.php/anales/article/view/11557 |
| Nivel de acceso: | acceso abierto |
| Sumario: | The quality of university education in Peru is governed by the Board of Evaluation, Accreditation and Certification of Quality University Education (CONEAU). The assessment sheet CONEAU in the medical career, has 98 qualification standards, of which No. 33 is related to the number of students per teacher in the theories and practices of laboratory or clinical practice (1). In recent years, the number of vacancies offered this career is on the rise. It is therefore necessary to determine this relationship to assess the quality of development of teaching medical student at the National University of San Marcos (San Marcos) is, according to this indicator (2). |
|---|
Nota importante:
La información contenida en este registro es de entera responsabilidad de la institución que gestiona el repositorio institucional donde esta contenido este documento o set de datos. El CONCYTEC no se hace responsable por los contenidos (publicaciones y/o datos) accesibles a través del Repositorio Nacional Digital de Ciencia, Tecnología e Innovación de Acceso Abierto (ALICIA).
La información contenida en este registro es de entera responsabilidad de la institución que gestiona el repositorio institucional donde esta contenido este documento o set de datos. El CONCYTEC no se hace responsable por los contenidos (publicaciones y/o datos) accesibles a través del Repositorio Nacional Digital de Ciencia, Tecnología e Innovación de Acceso Abierto (ALICIA).