Satisfacción en la Formación Profesional y su Relación con el Rendimiento Académico en los Estudiantes de la Universidad Le Cordon Bleu

Descripción del Articulo

The next job is to analyze the relationship between training satisfaction levels with Academic Performance in University Students Le Cordon Bleu in 2013. To carry out research a questionnaire to 170 university students from Le Cordon Bleu was validated using Cronbach Alfa...

Descripción completa

Detalles Bibliográficos
Autores: Támara T, Stalein, Tamaris G, Nelly, Escurra E, Cristián, Yamila E, Sofía, Eduardo G, Gustavo, Morillo V, Conversión
Formato: artículo
Fecha de Publicación:2014
Institución:Universidad Le Cordon Bleu
Repositorio:Revistas - Universidad Le Cordon Bleu
Lenguaje:español
OAI Identifier:oai:ojs2.52.234.130.152:article/7
Enlace del recurso:https://revistas.ulcb.edu.pe/index.php/REVISTAULCB/article/view/7
Nivel de acceso:acceso abierto
Materia:Satisfaction, academic performance, vocational training, teaching attitude, infrastructure
Satisfacción
Rendimiento académico
Formación profesional
Actitud docente
Infraestructura
Descripción
Sumario:The next job is to analyze the relationship between training satisfaction levels with Academic Performance in University Students Le Cordon Bleu in 2013. To carry out research a questionnaire to 170 university students from Le Cordon Bleu was validated using Cronbach Alfa indicator with an estimate of 0.80 is acceptable was developed.  Using the Chi Square test showed that there is no relationship between Student Achievement and Vocational Training, where also the satisfaction of infrastructure, teacher attitude and job satisfaction by the administrative staff was measured.
Nota importante:
La información contenida en este registro es de entera responsabilidad de la institución que gestiona el repositorio institucional donde esta contenido este documento o set de datos. El CONCYTEC no se hace responsable por los contenidos (publicaciones y/o datos) accesibles a través del Repositorio Nacional Digital de Ciencia, Tecnología e Innovación de Acceso Abierto (ALICIA).