EXAMS: ALITTLEEDUCATION PROBLAMACK NOW LEDEGED
Descripción del Articulo
The article orieta to review one aspect of the assessment of learning in the university, such as the widely used written examination, in its various forms, as a tool to verify and qualify the level of student learning. Being, as it is, the written exam, perhaps the most widely used to assess student...
Autor: | |
---|---|
Formato: | artículo |
Fecha de Publicación: | 2014 |
Institución: | Universidad Nacional Mayor de San Marcos |
Repositorio: | Revista UNMSM - Investigación Educativa |
Lenguaje: | español |
OAI Identifier: | oai:ojs.csi.unmsm:article/8200 |
Enlace del recurso: | https://revistasinvestigacion.unmsm.edu.pe/index.php/educa/article/view/8200 |
Nivel de acceso: | acceso abierto |
Materia: | Evaluation learning written examination assessment tool adjectives measurement. Evaluación aprendizaje examen escrito instrumento de evaluación calificativos medición. |
Sumario: | The article orieta to review one aspect of the assessment of learning in the university, such as the widely used written examination, in its various forms, as a tool to verify and qualify the level of student learning. Being, as it is, the written exam, perhaps the most widely used to assess students at all levels of the education system tool, it is necessary to conduct a análisi of employment. for this, we consider all (social, educational, psychological, etc.). aspects found in its implementation, highlighting their shortcomings and achievements, to innovate and to redirect their use. |
---|
Nota importante:
La información contenida en este registro es de entera responsabilidad de la institución que gestiona el repositorio institucional donde esta contenido este documento o set de datos. El CONCYTEC no se hace responsable por los contenidos (publicaciones y/o datos) accesibles a través del Repositorio Nacional Digital de Ciencia, Tecnología e Innovación de Acceso Abierto (ALICIA).
La información contenida en este registro es de entera responsabilidad de la institución que gestiona el repositorio institucional donde esta contenido este documento o set de datos. El CONCYTEC no se hace responsable por los contenidos (publicaciones y/o datos) accesibles a través del Repositorio Nacional Digital de Ciencia, Tecnología e Innovación de Acceso Abierto (ALICIA).