Uso de internet por escolares de 4° y 5° de secundaria de un colegio de La Perla (Callao)
Descripción del Articulo
This research presents a descriptive and comparative analysis of internet use in men and women students of the school children of fourth and fifth grade of secondary of high school in La Perla (Callao). The purpose of this research was to determine the point of access, frequency, time online, instru...
| Autor: | |
|---|---|
| Formato: | tesis de maestría |
| Fecha de Publicación: | 2010 |
| Institución: | Universidad San Ignacio de Loyola |
| Repositorio: | USIL-Institucional |
| Lenguaje: | español |
| OAI Identifier: | oai:repositorio.usil.edu.pe:20.500.14005/1229 |
| Enlace del recurso: | https://hdl.handle.net/20.500.14005/1229 |
| Nivel de acceso: | acceso abierto |
| Materia: | Secundary education Educational institution Sciences and technology Enseñanza secundaria Sistema de enseñanza Tecnologías de la información y comunicación https://purl.org/pe-repo/ocde/ford#5.03.01 |
| Sumario: | This research presents a descriptive and comparative analysis of internet use in men and women students of the school children of fourth and fifth grade of secondary of high school in La Perla (Callao). The purpose of this research was to determine the point of access, frequency, time online, instructor and proficiency in Internet use by gender. The research was also conducted find out the purpose of internet use in these areas: communication, information, education and entertainment. 66 students of both sexes were surveyed, and the major findings include the following data |
|---|
Nota importante:
La información contenida en este registro es de entera responsabilidad de la institución que gestiona el repositorio institucional donde esta contenido este documento o set de datos. El CONCYTEC no se hace responsable por los contenidos (publicaciones y/o datos) accesibles a través del Repositorio Nacional Digital de Ciencia, Tecnología e Innovación de Acceso Abierto (ALICIA).
La información contenida en este registro es de entera responsabilidad de la institución que gestiona el repositorio institucional donde esta contenido este documento o set de datos. El CONCYTEC no se hace responsable por los contenidos (publicaciones y/o datos) accesibles a través del Repositorio Nacional Digital de Ciencia, Tecnología e Innovación de Acceso Abierto (ALICIA).