“incorporación de materiales autoinstructivos digitales de calidad, como estrategia didáctica para fortalecer el proceso de enseñanza aprendizaje en la universidad nacional de San Martín – Tarapoto”
Descripción del Articulo
This experimental work was performed to measure to what degree will strengthen the incorporation of digital self-instructíonal materials in teaching-learning process, in Professional Academic 5choo1 of Agro-industrial Engineering in the National University of San Martin-Tarapoto, using as a sample t...
| Autor: | |
|---|---|
| Formato: | informe técnico |
| Fecha de Publicación: | 2015 |
| Institución: | Universidad Nacional de San Martin - Tarapoto |
| Repositorio: | UNSM-Institucional |
| Lenguaje: | español |
| OAI Identifier: | oai:repositorio.unsm.edu.pe:11458/274 |
| Enlace del recurso: | http://hdl.handle.net/11458/274 |
| Nivel de acceso: | acceso abierto |
| Materia: | Materiales Autoinstructivos Enseñanza aprendizaje |
| Sumario: | This experimental work was performed to measure to what degree will strengthen the incorporation of digital self-instructíonal materials in teaching-learning process, in Professional Academic 5choo1 of Agro-industrial Engineering in the National University of San Martin-Tarapoto, using as a sample two groups of 27 and 17 student's; and as instruments: The Training mixed mode, Syllabus and digital self instruction manual; and also the Test for evaluating and improving the teaching learning process. The results confirm the research hypothesis since it has been shown that the incorporation of Digital Quality Auto-instructiva Materials significantly strengthened the teaching-learning process at the National University of San Martín-Tara.poto, 'Since executing statistical tests, it was observad that the average the post test experimental group significantly exceeded to the post test control group, with a Te= 11,37 plus to right Tabular= 1.682, being a= 0.05. |
|---|
Nota importante:
La información contenida en este registro es de entera responsabilidad de la institución que gestiona el repositorio institucional donde esta contenido este documento o set de datos. El CONCYTEC no se hace responsable por los contenidos (publicaciones y/o datos) accesibles a través del Repositorio Nacional Digital de Ciencia, Tecnología e Innovación de Acceso Abierto (ALICIA).
La información contenida en este registro es de entera responsabilidad de la institución que gestiona el repositorio institucional donde esta contenido este documento o set de datos. El CONCYTEC no se hace responsable por los contenidos (publicaciones y/o datos) accesibles a través del Repositorio Nacional Digital de Ciencia, Tecnología e Innovación de Acceso Abierto (ALICIA).