Reconocemos las partes del cuerpo humano
Descripción del Articulo
Every day we share with our students ideas, experiences, occurrences that allow them to learn from their environment and their needs. The area of Science and Environment allows students to develop scientific thinking to understand and apply science and technology for the benefit of humanity. _x000D_...
Autor: | |
---|---|
Formato: | otro |
Fecha de Publicación: | 2018 |
Institución: | Universidad Nacional de Trujillo |
Repositorio: | UNITRU-Tesis |
Lenguaje: | español |
OAI Identifier: | oai:dspace.unitru.edu.pe:20.500.14414/12044 |
Enlace del recurso: | https://hdl.handle.net/20.500.14414/12044 |
Nivel de acceso: | acceso abierto |
Materia: | Educación Educación primaria Ciencia Tecnología Aprendizaje Proceso pedagógico |
Sumario: | Every day we share with our students ideas, experiences, occurrences that allow them to learn from their environment and their needs. The area of Science and Environment allows students to develop scientific thinking to understand and apply science and technology for the benefit of humanity. _x000D_ The first chapter is intended for the demonstration of strategies that will be developed in each of the pedagogical processes in the learning session called "We recognize the parts of the human body"._x000D_ In the second chapter the foundation of the area of science and environment is exposed according to the learning routes in addition to the theoretical sustenance, taking into account the definition of the inquiry. |
---|
Nota importante:
La información contenida en este registro es de entera responsabilidad de la institución que gestiona el repositorio institucional donde esta contenido este documento o set de datos. El CONCYTEC no se hace responsable por los contenidos (publicaciones y/o datos) accesibles a través del Repositorio Nacional Digital de Ciencia, Tecnología e Innovación de Acceso Abierto (ALICIA).
La información contenida en este registro es de entera responsabilidad de la institución que gestiona el repositorio institucional donde esta contenido este documento o set de datos. El CONCYTEC no se hace responsable por los contenidos (publicaciones y/o datos) accesibles a través del Repositorio Nacional Digital de Ciencia, Tecnología e Innovación de Acceso Abierto (ALICIA).