Reconocemos formas geométricas en los objetos
Descripción del Articulo
This lesson plan is important because it is going to allow students to learn from their needs and lively experiences. At the momento of plant and solve problems, students face themselves to new challenges. It helps that students get interest and motivation when they play and put in practice observat...
Autor: | |
---|---|
Formato: | otro |
Fecha de Publicación: | 2018 |
Institución: | Universidad Nacional de Trujillo |
Repositorio: | UNITRU-Tesis |
Lenguaje: | español |
OAI Identifier: | oai:dspace.unitru.edu.pe:20.500.14414/16635 |
Enlace del recurso: | https://hdl.handle.net/20.500.14414/16635 |
Nivel de acceso: | acceso abierto |
Materia: | Educación Educación primaria Matemáticas Geometría |
Sumario: | This lesson plan is important because it is going to allow students to learn from their needs and lively experiences. At the momento of plant and solve problems, students face themselves to new challenges. It helps that students get interest and motivation when they play and put in practice observations direct from the space through their senses. Learn geometrical forms represent the previous step to learning geometry and spacial reasoning. This lesson plan allow students to recognize objects with tridimensional forms: roll and not roll, rounded and plains. |
---|
Nota importante:
La información contenida en este registro es de entera responsabilidad de la institución que gestiona el repositorio institucional donde esta contenido este documento o set de datos. El CONCYTEC no se hace responsable por los contenidos (publicaciones y/o datos) accesibles a través del Repositorio Nacional Digital de Ciencia, Tecnología e Innovación de Acceso Abierto (ALICIA).
La información contenida en este registro es de entera responsabilidad de la institución que gestiona el repositorio institucional donde esta contenido este documento o set de datos. El CONCYTEC no se hace responsable por los contenidos (publicaciones y/o datos) accesibles a través del Repositorio Nacional Digital de Ciencia, Tecnología e Innovación de Acceso Abierto (ALICIA).