Leemos un periódico mural
Descripción del Articulo
The learning session "we read a mural newspaper" which is presented below, was applied in the_x000D_ communication course for first grade students of high school, in the Rafael Narvaez Cadenillas_x000D_ Experimental Educational Center._x000D_ Considering the theoretical scope within the ps...
Autor: | |
---|---|
Formato: | otro |
Fecha de Publicación: | 2019 |
Institución: | Universidad Nacional de Trujillo |
Repositorio: | UNITRU-Tesis |
Lenguaje: | español |
OAI Identifier: | oai:dspace.unitru.edu.pe:20.500.14414/14646 |
Enlace del recurso: | https://hdl.handle.net/20.500.14414/14646 |
Nivel de acceso: | acceso abierto |
Materia: | Periódico mural Medio de comunicación Información. |
Sumario: | The learning session "we read a mural newspaper" which is presented below, was applied in the_x000D_ communication course for first grade students of high school, in the Rafael Narvaez Cadenillas_x000D_ Experimental Educational Center._x000D_ Considering the theoretical scope within the psychopedagogical and scientific field related to the_x000D_ subject, the development of an effective teaching - learning process is proposed, with the purpose of_x000D_ achieving a significant learning of the study of the subject._x000D_ Subsequently, and having achieved the main objective of this session, the students will have learned_x000D_ about the mural newspaper: definition, characteristics, sections and importance. So, they will be able_x000D_ to identify the characteristics of a mural newspaper, its importance as media and the way in which it_x000D_ presents diverse information on a topic or several topics of collective interest. |
---|
Nota importante:
La información contenida en este registro es de entera responsabilidad de la institución que gestiona el repositorio institucional donde esta contenido este documento o set de datos. El CONCYTEC no se hace responsable por los contenidos (publicaciones y/o datos) accesibles a través del Repositorio Nacional Digital de Ciencia, Tecnología e Innovación de Acceso Abierto (ALICIA).
La información contenida en este registro es de entera responsabilidad de la institución que gestiona el repositorio institucional donde esta contenido este documento o set de datos. El CONCYTEC no se hace responsable por los contenidos (publicaciones y/o datos) accesibles a través del Repositorio Nacional Digital de Ciencia, Tecnología e Innovación de Acceso Abierto (ALICIA).