La habilidad de clasificación y el juego para la comprensión del número hasta 9, en 1° grado de Educación Primaria

Descripción del Articulo

The present work of Professional Sufficiency aims to explain how to stimulate the classification ability and the game, they contribute to the understanding of the number up to 9 in first grade of primary education. The explanation is done through the planning, implementation of a learning session an...

Descripción completa

Detalles Bibliográficos
Autor: Cienfuegos Chavez, Maria Elena
Formato: otro
Fecha de Publicación:2021
Institución:Universidad Nacional de Trujillo
Repositorio:UNITRU-Tesis
Lenguaje:español
OAI Identifier:oai:dspace.unitru.edu.pe:20.500.14414/17182
Enlace del recurso:https://hdl.handle.net/20.500.14414/17182
Nivel de acceso:acceso abierto
Materia:Educación
Educación primaria
Matemáticas
Juego
Juego matemático
Descripción
Sumario:The present work of Professional Sufficiency aims to explain how to stimulate the classification ability and the game, they contribute to the understanding of the number up to 9 in first grade of primary education. The explanation is done through the planning, implementation of a learning session and the theoretical and pedagogical support, based on my professional experience as a classroom teacher with 1st grade children.
Nota importante:
La información contenida en este registro es de entera responsabilidad de la institución que gestiona el repositorio institucional donde esta contenido este documento o set de datos. El CONCYTEC no se hace responsable por los contenidos (publicaciones y/o datos) accesibles a través del Repositorio Nacional Digital de Ciencia, Tecnología e Innovación de Acceso Abierto (ALICIA).