Calidad del servicio y satisfacción del cliente externo de la Caja Municipal de Ahorro y Crédito Piura agencia Iquitos mayo 2020
Descripción del Articulo
The research work entitled Quality of Service and External Customer Satisfaction of de Municipal Savings and Credit Fund Piura Agency Iquitos, May, 2020 and, aims to determine the relationship between the quality of the service and level of satisfaction of the external customers of the Municipal Sav...
Autores: | , |
---|---|
Formato: | tesis de grado |
Fecha de Publicación: | 2022 |
Institución: | Universidad Nacional De La Amazonía Peruana |
Repositorio: | UNAPIquitos-Institucional |
Lenguaje: | español |
OAI Identifier: | oai:repositorio.unapiquitos.edu.pe:20.500.12737/8552 |
Enlace del recurso: | https://hdl.handle.net/20.500.12737/8552 |
Nivel de acceso: | acceso abierto |
Materia: | Calidad de la atención Satisfacción del cliente Cajas de ahorro https://purl.org/pe-repo/ocde/ford#5.02.04 |
Sumario: | The research work entitled Quality of Service and External Customer Satisfaction of de Municipal Savings and Credit Fund Piura Agency Iquitos, May, 2020 and, aims to determine the relationship between the quality of the service and level of satisfaction of the external customers of the Municipal Savings and Credit Fund Piura Iquitos Agency, May 2020, also set as specific objectives to determine which of the elements of the quality of the service has greater perception by the external client of the Municipal Savings and Credit Fund Piura Iquitos Agency, May 2020 and determine which of the elements of de quality of the service has least perceptions by the external client of de Municipal Savings and Credit Fund Piura Iquitos Agency, May, 2020. The research concludes that the relationship between the quality of the service and the level of satisfactions of the external clients of the Municipal Savings and Credit Fund Piura Agency Iquitos, May, 2020 is direct and strong with a Rho de Spearman correlation coefficient of 0.570 a p valius of 0.000 and a significance level of 0.01. |
---|
Nota importante:
La información contenida en este registro es de entera responsabilidad de la institución que gestiona el repositorio institucional donde esta contenido este documento o set de datos. El CONCYTEC no se hace responsable por los contenidos (publicaciones y/o datos) accesibles a través del Repositorio Nacional Digital de Ciencia, Tecnología e Innovación de Acceso Abierto (ALICIA).
La información contenida en este registro es de entera responsabilidad de la institución que gestiona el repositorio institucional donde esta contenido este documento o set de datos. El CONCYTEC no se hace responsable por los contenidos (publicaciones y/o datos) accesibles a través del Repositorio Nacional Digital de Ciencia, Tecnología e Innovación de Acceso Abierto (ALICIA).