Marketing experiencial y fidelización de clientes de la avícola Don Pollo de Iquitos 2024
Descripción del Articulo
The purpose of this research was to determine the impact of experiential marketing on customer loyalty at the Don Pollo poultry farm in Iquitos 2024. We opted for a basic study, with a quantitative, correlational approach and a non-experimental, cross-sectional sampling design. The sample consisted...
Autor: | |
---|---|
Formato: | tesis doctoral |
Fecha de Publicación: | 2025 |
Institución: | Universidad Nacional De La Amazonía Peruana |
Repositorio: | UNAPIquitos-Institucional |
Lenguaje: | español |
OAI Identifier: | oai:repositorio.unapiquitos.edu.pe:20.500.12737/12029 |
Enlace del recurso: | https://hdl.handle.net/20.500.12737/12029 |
Nivel de acceso: | acceso abierto |
Materia: | Marketing Experiencia Fidelización del cliente Industria avícola https://purl.org/pe-repo/ocde/ford#5.02.04 |
Sumario: | The purpose of this research was to determine the impact of experiential marketing on customer loyalty at the Don Pollo poultry farm in Iquitos 2024. We opted for a basic study, with a quantitative, correlational approach and a non-experimental, cross-sectional sampling design. The sample consisted of 100 customers, for the survey conducted by a questionnaire for data collection. The findings show that between the variables Experiential Marketing and Customer Loyalty there is a positive impact, with a significance value of p=0.000. Likewise, the dimension loyalty as behavior, presents a significance value of p=0.000; likewise, the dimension attitudinal loyalty, shows a significance value of p=0.000; also, the cognitive loyalty dimension, shows a significance value of p=0.000; which indicates that the variable Experiential Marketing has a positive impact with these dimensions. |
---|
Nota importante:
La información contenida en este registro es de entera responsabilidad de la institución que gestiona el repositorio institucional donde esta contenido este documento o set de datos. El CONCYTEC no se hace responsable por los contenidos (publicaciones y/o datos) accesibles a través del Repositorio Nacional Digital de Ciencia, Tecnología e Innovación de Acceso Abierto (ALICIA).
La información contenida en este registro es de entera responsabilidad de la institución que gestiona el repositorio institucional donde esta contenido este documento o set de datos. El CONCYTEC no se hace responsable por los contenidos (publicaciones y/o datos) accesibles a través del Repositorio Nacional Digital de Ciencia, Tecnología e Innovación de Acceso Abierto (ALICIA).