Presentation, practice and production versus task based learning using form focused tasks

Descripción del Articulo

The present research has the intention to experience a different teaching model called Task Based Learning and compared to the Presentation-Practice-Production model measure somehow the students’ response towards the model and at the end see how homogeneous the language skills are developed plus the...

Descripción completa

Detalles Bibliográficos
Autor: Zavala Carrión, Belinda
Formato: tesis de maestría
Fecha de Publicación:2012
Institución:Universidad de Piura
Repositorio:UDEP-Institucional
Lenguaje:inglés
OAI Identifier:oai:pirhua.udep.edu.pe:11042/1801
Enlace del recurso:https://hdl.handle.net/11042/1801
Nivel de acceso:acceso abierto
Materia:Métodos de enseñanza -- Aplicación -- Perú -- Tesis inéditas
Tareas escolares en casa -- Análisis -- Perú -- Tesis inéditas
371.36
Descripción
Sumario:The present research has the intention to experience a different teaching model called Task Based Learning and compared to the Presentation-Practice-Production model measure somehow the students’ response towards the model and at the end see how homogeneous the language skills are developed plus their level of achievement.
Nota importante:
La información contenida en este registro es de entera responsabilidad de la institución que gestiona el repositorio institucional donde esta contenido este documento o set de datos. El CONCYTEC no se hace responsable por los contenidos (publicaciones y/o datos) accesibles a través del Repositorio Nacional Digital de Ciencia, Tecnología e Innovación de Acceso Abierto (ALICIA).