Dialogue-building technique to increase oral fluency through pair work

Descripción del Articulo

This study have as main purpose take into account the current methodology, the design of a technique in order to develop oral skills in learning the English language among students, according to a new educational model designed. With the proposed technique, the author provides teachers and students...

Descripción completa

Detalles Bibliográficos
Autor: Tinoco Añazco, Julia Rosa
Formato: tesis de maestría
Fecha de Publicación:2012
Institución:Universidad de Piura
Repositorio:UDEP-Institucional
Lenguaje:inglés
OAI Identifier:oai:pirhua.udep.edu.pe:11042/1810
Enlace del recurso:https://hdl.handle.net/11042/1810
Nivel de acceso:acceso abierto
Materia:Inglés (Lengua) -- Conversación y frases -- Español (Lengua) -- Perú -- Tesis inéditas
Inglés (Lengua) -- Estudio y enseñanza (Educación secundaria) -- Tesis inéditas
428
Descripción
Sumario:This study have as main purpose take into account the current methodology, the design of a technique in order to develop oral skills in learning the English language among students, according to a new educational model designed. With the proposed technique, the author provides teachers and students with a number of different kinds of activities focused on speaking skills, such as : conversations, pair work, group work, class activities, and role plays which can contribute to the development of oral communication.
Nota importante:
La información contenida en este registro es de entera responsabilidad de la institución que gestiona el repositorio institucional donde esta contenido este documento o set de datos. El CONCYTEC no se hace responsable por los contenidos (publicaciones y/o datos) accesibles a través del Repositorio Nacional Digital de Ciencia, Tecnología e Innovación de Acceso Abierto (ALICIA).