Dialogue-building technique to increase oral fluency through pair work
Descripción del Articulo
This study have as main purpose take into account the current methodology, the design of a technique in order to develop oral skills in learning the English language among students, according to a new educational model designed. With the proposed technique, the author provides teachers and students...
Autor: | |
---|---|
Formato: | tesis de maestría |
Fecha de Publicación: | 2012 |
Institución: | Universidad de Piura |
Repositorio: | UDEP-Institucional |
Lenguaje: | inglés |
OAI Identifier: | oai:pirhua.udep.edu.pe:11042/1810 |
Enlace del recurso: | https://hdl.handle.net/11042/1810 |
Nivel de acceso: | acceso abierto |
Materia: | Inglés (Lengua) -- Conversación y frases -- Español (Lengua) -- Perú -- Tesis inéditas Inglés (Lengua) -- Estudio y enseñanza (Educación secundaria) -- Tesis inéditas 428 |
Sumario: | This study have as main purpose take into account the current methodology, the design of a technique in order to develop oral skills in learning the English language among students, according to a new educational model designed. With the proposed technique, the author provides teachers and students with a number of different kinds of activities focused on speaking skills, such as : conversations, pair work, group work, class activities, and role plays which can contribute to the development of oral communication. |
---|
Nota importante:
La información contenida en este registro es de entera responsabilidad de la institución que gestiona el repositorio institucional donde esta contenido este documento o set de datos. El CONCYTEC no se hace responsable por los contenidos (publicaciones y/o datos) accesibles a través del Repositorio Nacional Digital de Ciencia, Tecnología e Innovación de Acceso Abierto (ALICIA).
La información contenida en este registro es de entera responsabilidad de la institución que gestiona el repositorio institucional donde esta contenido este documento o set de datos. El CONCYTEC no se hace responsable por los contenidos (publicaciones y/o datos) accesibles a través del Repositorio Nacional Digital de Ciencia, Tecnología e Innovación de Acceso Abierto (ALICIA).