Campaña de comunicación integral para la Asociación Peruana de Agencias de Viajes y Turismo (APAVIT)

Descripción del Articulo

The purpose of this project is to develop a communication campaign so that the Peruvian traveling public of socioeconomic levels A, B and C can recognize the Peruvian Association of Travel and Tourism Agencies (APAVIT), as the association that disseminates and preserves the tourism of our country th...

Descripción completa

Detalles Bibliográficos
Autor: Goicochea Escate, Steffi
Formato: tesis de grado
Fecha de Publicación:2020
Institución:Universidad de Lima
Repositorio:ULIMA-Institucional
Lenguaje:español
OAI Identifier:oai:repositorio.ulima.edu.pe:20.500.12724/11790
Enlace del recurso:https://hdl.handle.net/20.500.12724/11790
Nivel de acceso:acceso abierto
Materia:Campañas publicitarias
Estrategias de marketing
Agencias de viaje
Turismo
Advertising campaigns
Marketing strategies
Travel agencies
Tourism
https://purl.org/pe-repo/ocde/ford#5.08.00
Descripción
Sumario:The purpose of this project is to develop a communication campaign so that the Peruvian traveling public of socioeconomic levels A, B and C can recognize the Peruvian Association of Travel and Tourism Agencies (APAVIT), as the association that disseminates and preserves the tourism of our country through the drive of travel with its partners, travel agencies.
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