¿Mundos casi paralelos?: Las similitudes de una Marca de Alta Moda y una Multinacional de Productos de Conveniencia

Descripción del Articulo

In times as variable as the century we live in, adapting to the needs of the environment is essential to survive market competition; However, the real challenge lies in identifying the future needs of the consumer and being able to develop products or services that satisfy them. This challenge arise...

Descripción completa

Detalles Bibliográficos
Autor: Gallardo Landauro, Claudia
Formato: artículo
Fecha de Publicación:2019
Institución:Pontificia Universidad Católica del Perú
Repositorio:PUCP-Institucional
Lenguaje:español
OAI Identifier:oai:repositorio.pucp.edu.pe:20.500.14657/168707
Enlace del recurso:https://repositorio.pucp.edu.pe/index/handle/123456789/168707
Nivel de acceso:acceso abierto
Materia:Innovación
Gestión
Moda
Consumidor
Tendencia
Reinventarse
Procter & Gamble
https://purl.org/pe-repo/ocde/ford#5.02.04
Descripción
Sumario:In times as variable as the century we live in, adapting to the needs of the environment is essential to survive market competition; However, the real challenge lies in identifying the future needs of the consumer and being able to develop products or services that satisfy them. This challenge arises in many of the existing industries, so we can say that both Procter Gamble and Louis Vuitton must deal with it. This text explains how the giants of innovation teach the industry of trends, fashion shows and fabrics how to obtain administrative success in such a changing market.
Nota importante:
La información contenida en este registro es de entera responsabilidad de la institución que gestiona el repositorio institucional donde esta contenido este documento o set de datos. El CONCYTEC no se hace responsable por los contenidos (publicaciones y/o datos) accesibles a través del Repositorio Nacional Digital de Ciencia, Tecnología e Innovación de Acceso Abierto (ALICIA).