Exportación Completada — 

Investigating the Methods of Management in Education with Taking the Case of a Teacher at the Stage of University

Descripción del Articulo

The paper reveals the problem of the professional formation of a future teacher, training a teacher with a high intellectual level of self-awareness, being capable of conceptual thinking, creativity and being ready to independently managing one’s own professional activity, which will allow interacti...

Descripción completa

Detalles Bibliográficos
Autores: Tulina, Ekaterina V., Artamonova, Maria V., Sedliarova, Olga M., Vakhitov, Roman R., Velikanova, Svetlana S., Chernykh, Oksana P.
Formato: artículo
Fecha de Publicación:2020
Institución:Universidad San Ignacio de Loyola
Repositorio:Revistas - Universidad San Ignacio de Loyola
Lenguaje:inglés
OAI Identifier:oai:revistas.usil.edu.pe:article/476
Enlace del recurso:https://revistas.usil.edu.pe/index.php/pyr/article/view/476
Nivel de acceso:acceso abierto
Materia:Manejo reflexivo
Formación profesional
Modelo
Reflexión
Futuro Maestro
Reflexive Management
Professional Formation
Model
Reflection
Future Teacher
Descripción
Sumario:The paper reveals the problem of the professional formation of a future teacher, training a teacher with a high intellectual level of self-awareness, being capable of conceptual thinking, creativity and being ready to independently managing one’s own professional activity, which will allow interacting more effectively with the learning environment, being an active subject of professional and pedagogical activity.
Nota importante:
La información contenida en este registro es de entera responsabilidad de la institución que gestiona el repositorio institucional donde esta contenido este documento o set de datos. El CONCYTEC no se hace responsable por los contenidos (publicaciones y/o datos) accesibles a través del Repositorio Nacional Digital de Ciencia, Tecnología e Innovación de Acceso Abierto (ALICIA).