Asynchronous Learning Model
Descripción del Articulo
The asynchronous learning model is a possibility that we can make use of and it is really valuable and timely. more to one in these moments that the way of learning and generating meaningful learning has undergone a radical change. It is shown how using disruptive technologies such as the smartphone...
| Autores: | , |
|---|---|
| Formato: | artículo |
| Fecha de Publicación: | 2021 |
| Institución: | Universidad Peruana Cayetano Heredia |
| Repositorio: | Revistas - Universidad Peruana Cayetano Heredia |
| Lenguaje: | español |
| OAI Identifier: | oai:revistas.upch.edu.pe:article/4053 |
| Enlace del recurso: | https://revistas.upch.edu.pe/index.php/REH/article/view/4053 |
| Nivel de acceso: | acceso abierto |
| Sumario: | The asynchronous learning model is a possibility that we can make use of and it is really valuable and timely. more to one in these moments that the way of learning and generating meaningful learning has undergone a radical change. It is shown how using disruptive technologies such as the smartphone and some applications that are found for free in said devices help us to be able to generate and transmit valuable information that significantly helps learning in a synchronous way. Asynchronous dental education seeks to generate quality didactic material to promote corporate learning of students using technologies typical of the millennial generation. |
|---|
Nota importante:
La información contenida en este registro es de entera responsabilidad de la institución que gestiona el repositorio institucional donde esta contenido este documento o set de datos. El CONCYTEC no se hace responsable por los contenidos (publicaciones y/o datos) accesibles a través del Repositorio Nacional Digital de Ciencia, Tecnología e Innovación de Acceso Abierto (ALICIA).
La información contenida en este registro es de entera responsabilidad de la institución que gestiona el repositorio institucional donde esta contenido este documento o set de datos. El CONCYTEC no se hace responsable por los contenidos (publicaciones y/o datos) accesibles a través del Repositorio Nacional Digital de Ciencia, Tecnología e Innovación de Acceso Abierto (ALICIA).