Business interdependence, factor of quality management – a peruvian fishing industry Business case

Descripción del Articulo

The generation of interdependence relationships is studied centered in factors psychosocials: Motivation, Perception and Interests that propitiate business shared in a representative sample of the sector managerial exporter fishing Peruvian. The analysis of data with statistical non pamétricos point...

Descripción completa

Detalles Bibliográficos
Autor: Paredes Tarazona, Mildred
Formato: artículo
Fecha de Publicación:2001
Institución:Universidad Nacional Mayor de San Marcos
Repositorio:Revistas - Universidad Nacional Mayor de San Marcos
Lenguaje:español
OAI Identifier:oai:ojs.csi.unmsm:article/5036
Enlace del recurso:https://revistasinvestigacion.unmsm.edu.pe/index.php/psico/article/view/5036
Nivel de acceso:acceso abierto
Materia:motivation of achievement
motivation of power
motivation of autorrealización
interests
perception to shared business
strategic alliances
interdependence
motivación de logro
motivación de poder
motivación de autorrealización
intereses
percepción a negocios compartidos
alianzas estratégicas
interdependencia
Descripción
Sumario:The generation of interdependence relationships is studied centered in factors psychosocials: Motivation, Perception and Interests that propitiate business shared in a representative sample of the sector managerial exporter fishing Peruvian. The analysis of data with statistical non pamétricos points out that the studied variables are not very significant to conform strategic alliances in the perspective of the sustainable development.
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