98/5000 Interests, motivations and perceptions of Peruvian fishing entrepreneurs towards sustainable fishing

Descripción del Articulo

The fact ors psycosocials are studied: Perception and interests toward the sustainable fishing in a representative sample of Managers Exporters Fishing Peruvians. The analysis descriptive-correlational of the data with statistical not parametric the point out that the variables are not very signific...

Descripción completa

Detalles Bibliográficos
Autor: Paredes Tarazona, Mildred
Formato: artículo
Fecha de Publicación:2002
Institución:Universidad Nacional Mayor de San Marcos
Repositorio:Revista UNMSM - IIGEO
Lenguaje:español
OAI Identifier:oai:ojs.csi.unmsm:article/662
Enlace del recurso:https://revistasinvestigacion.unmsm.edu.pe/index.php/iigeo/article/view/662
Nivel de acceso:acceso abierto
Materia:Interest
Motivation of achievement
Motivation of Power
Motivation of Autorrealization
Perception to shared busines
interdependence.
Intereses
Motivación de Logro
Motivación de Poder
Motivación de Autorrealización
Percepción a negocios compartidos
interdependencia.
Descripción
Sumario:The fact ors psycosocials are studied: Perception and interests toward the sustainable fishing in a representative sample of Managers Exporters Fishing Peruvians. The analysis descriptive-correlational of the data with statistical not parametric the point out that the variables are not very significant for a behavior in the perspective of the sustainable development.
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