¿CÓMO MEDIMOS EL SERVICIO?

Descripción del Articulo

In selling of products or services, marketing function has an important role verifying the needs and expectatives of the consumers. It is analyzed what the customers require when buying a product or service, their preferences, satisfactions and requirements. Tangiblity of a product goes with the int...

Descripción completa

Detalles Bibliográficos
Autor: Begazo Villanueva, José Domingo
Formato: artículo
Fecha de Publicación:2006
Institución:Universidad Nacional Mayor de San Marcos
Repositorio:Revistas - Universidad Nacional Mayor de San Marcos
Lenguaje:español
OAI Identifier:oai:ojs.csi.unmsm:article/9227
Enlace del recurso:https://revistasinvestigacion.unmsm.edu.pe/index.php/administrativas/article/view/9227
Nivel de acceso:acceso abierto
Materia:Calidad
intangibilidad
buenos deseos
adecuación de los servicios
análisis de la calidad del servicio turístico
empatía
Quality of the services
intangible service
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adequate service
quality of the tourism
empathy
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