IDEAS INTO MARKET SUCCESS
Descripción del Articulo
The analysis of the literature that studies the processes of marketing reveals that it has two major flaws. The first is that, in most cases, the problem has been approached from the standpoint of the company which develops a product or a service and successful in the market place. This is due to tw...
Autor: | |
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Formato: | artículo |
Fecha de Publicación: | 1998 |
Institución: | Universidad Nacional Mayor de San Marcos |
Repositorio: | Revistas - Universidad Nacional Mayor de San Marcos |
Lenguaje: | español |
OAI Identifier: | oai:ojs.csi.unmsm:article/5994 |
Enlace del recurso: | https://revistasinvestigacion.unmsm.edu.pe/index.php/idata/article/view/5994 |
Nivel de acceso: | acceso abierto |
Materia: | analysis market análisis mercado |
Sumario: | The analysis of the literature that studies the processes of marketing reveals that it has two major flaws. The first is that, in most cases, the problem has been approached from the standpoint of the company which develops a product or a service and successful in the market place. This is due to two main reasons ... |
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Nota importante:
La información contenida en este registro es de entera responsabilidad de la institución que gestiona el repositorio institucional donde esta contenido este documento o set de datos. El CONCYTEC no se hace responsable por los contenidos (publicaciones y/o datos) accesibles a través del Repositorio Nacional Digital de Ciencia, Tecnología e Innovación de Acceso Abierto (ALICIA).
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