Acompañamiento docente para liderar la educación

Descripción del Articulo

The following article is about the importanceof accompaniment teacher in training,especially in the most distant and neededareas of our country. The author bets forobservation, dialogue and critic-reflectiveperspective that address the teachers totheir better level in the field of learning andcommun...

Descripción completa

Detalles Bibliográficos
Autor: Incháustegui López, Claudia
Formato: artículo
Fecha de Publicación:2013
Institución:Universidad Femenina del Sagrado Corazón
Repositorio:Revistas - Universidad Femenina del Sagrado Corazón
Lenguaje:español
OAI Identifier:oai:revistas.unife.edu.pe:article/1016
Enlace del recurso:https://revistas.unife.edu.pe/index.php/educacion/article/view/1016
Nivel de acceso:acceso abierto
Materia:Accompaniment, consultancy, critic-reflective perspective.
Acompañamiento, asesoría, enfoque crítico - reflexivo.
Descripción
Sumario:The following article is about the importanceof accompaniment teacher in training,especially in the most distant and neededareas of our country. The author bets forobservation, dialogue and critic-reflectiveperspective that address the teachers totheir better level in the field of learning andcommunication, “for obtain a change in theirmentalities, competences and knowledgethat they impart”
Nota importante:
La información contenida en este registro es de entera responsabilidad de la institución que gestiona el repositorio institucional donde esta contenido este documento o set de datos. El CONCYTEC no se hace responsable por los contenidos (publicaciones y/o datos) accesibles a través del Repositorio Nacional Digital de Ciencia, Tecnología e Innovación de Acceso Abierto (ALICIA).