Socialización: ¿familia vs escuela?
Descripción del Articulo
The main task of schools and families is to train and educate children, a common task wh ich should guarantee by itself a clase cooperation and mutual help. Nevertheless instead of using its resources as a whole to salve child problems with success, a deteriorated relationship between both parties i...
| Autor: | |
|---|---|
| Formato: | artículo |
| Fecha de Publicación: | 2011 |
| Institución: | Universidad Femenina del Sagrado Corazón |
| Repositorio: | Revistas - Universidad Femenina del Sagrado Corazón |
| Lenguaje: | español |
| OAI Identifier: | oai:revistas.unife.edu.pe:article/1456 |
| Enlace del recurso: | https://revistas.unife.edu.pe/index.php/educacion/article/view/1456 |
| Nivel de acceso: | acceso abierto |
| Materia: | Socialización, familia, escuela, educación, formación. Socialization, family, school, education, training. |
| Sumario: | The main task of schools and families is to train and educate children, a common task wh ich should guarantee by itself a clase cooperation and mutual help. Nevertheless instead of using its resources as a whole to salve child problems with success, a deteriorated relationship between both parties is presented as a scene in which every party acts as it considers t he best for the child, undermining the authority and effectiveness ofthe other pa rty. |
|---|
Nota importante:
La información contenida en este registro es de entera responsabilidad de la institución que gestiona el repositorio institucional donde esta contenido este documento o set de datos. El CONCYTEC no se hace responsable por los contenidos (publicaciones y/o datos) accesibles a través del Repositorio Nacional Digital de Ciencia, Tecnología e Innovación de Acceso Abierto (ALICIA).
La información contenida en este registro es de entera responsabilidad de la institución que gestiona el repositorio institucional donde esta contenido este documento o set de datos. El CONCYTEC no se hace responsable por los contenidos (publicaciones y/o datos) accesibles a través del Repositorio Nacional Digital de Ciencia, Tecnología e Innovación de Acceso Abierto (ALICIA).