Estrategia feedback en el desarrollo de habilidades investigativas de estudiantes universitarios
Descripción del Articulo
Its objective is to analyze the incidences of the feedback strategy in the development of investigative skills of students of primary and secondary education of the Faculty of Education Sciences, 2019; level of explanatory research of pre-experimental design with pre and post-test, the sample consis...
Autores: | , , |
---|---|
Formato: | artículo |
Fecha de Publicación: | 2021 |
Institución: | Universidad Nacional del Centro de Perú |
Repositorio: | Revistas - Universidad Nacional del Centro de Perú |
Lenguaje: | español |
OAI Identifier: | oai:ojs.revistas.uncp.edu.pe:article/908 |
Enlace del recurso: | https://revistas.uncp.edu.pe/index.php/horizontedelaciencia/article/view/908 |
Nivel de acceso: | acceso abierto |
Materia: | Educación feedback desarrollo habilidades investigación Educação desenvolvimento pesquisa Education development skills research |
Sumario: | Its objective is to analyze the incidences of the feedback strategy in the development of investigative skills of students of primary and secondary education of the Faculty of Education Sciences, 2019; level of explanatory research of pre-experimental design with pre and post-test, the sample consisted of 39 students from primary and secondary education, the data was collected through the survey technique and pedagogical test; The hypothesis test was carried out through Student's t for related samples with a confidence level of 95%. It is concluded that at 95% confidence level, the feedback strategy significantly affects the development of investigative skills of students of primary and secondary education of the Faculty of Education Sciences, 2019 (0.000 <0.05). |
---|
Nota importante:
La información contenida en este registro es de entera responsabilidad de la institución que gestiona el repositorio institucional donde esta contenido este documento o set de datos. El CONCYTEC no se hace responsable por los contenidos (publicaciones y/o datos) accesibles a través del Repositorio Nacional Digital de Ciencia, Tecnología e Innovación de Acceso Abierto (ALICIA).
La información contenida en este registro es de entera responsabilidad de la institución que gestiona el repositorio institucional donde esta contenido este documento o set de datos. El CONCYTEC no se hace responsable por los contenidos (publicaciones y/o datos) accesibles a través del Repositorio Nacional Digital de Ciencia, Tecnología e Innovación de Acceso Abierto (ALICIA).