Implementation of an M-commerce dropshipping model through a mobile application with augmented reality technology
Descripción del Articulo
This new reality has shown us that it is inevitable to migrate to a new form of trade, without borders, looking for savings at costs and prices of the product or service. Based on an exploratory-descriptive methodology, we propose to innovate when selling clothing via the web by using an augmented r...
Autores: | , , |
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Formato: | artículo |
Fecha de Publicación: | 2022 |
Institución: | Universidad de Lima |
Repositorio: | Revistas - Universidad de Lima |
Lenguaje: | español |
OAI Identifier: | oai:revistas.ulima.edu.pe:article/5806 |
Enlace del recurso: | https://revistas.ulima.edu.pe/index.php/Ingenieria_industrial/article/view/5806 |
Nivel de acceso: | acceso abierto |
Materia: | electronic commerce mobile commerce augmented reality clothing comercio electrónico comercio móvil realidad aumentada dropshipping prendas de vestir |
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Implementation of an M-commerce dropshipping model through a mobile application with augmented reality technology Implementación de un M-commerce modelo dropshipping por medio de una aplicación móvil con tecnología de realidad aumentadaAngulo Montes, Luis Enrique Montoya Buendía, Ángela VivianaMontoya Barragán, Jorge Alfredo electronic commercemobile commerceaugmented realityclothingcomercio electrónicocomercio móvilrealidad aumentadadropshippingprendas de vestirThis new reality has shown us that it is inevitable to migrate to a new form of trade, without borders, looking for savings at costs and prices of the product or service. Based on an exploratory-descriptive methodology, we propose to innovate when selling clothing via the web by using an augmented reality application and intelligent mannequins that allow us to assure customers that the size chosen is the correct one.Esta nueva realidad nos ha demostrado que es inevitable migrar a una nueva forma de comercio, sin fronteras, en busca de ahorro en los costos y precios del producto o servicio. Sobre la base de una metodología exploratorio-descriptiva, se propone innovar a la hora de vender prendas de vestir vía web mediante el uso de una aplicación de realidad aumentada y maniquíes inteligentes que permiten asegurar a los clientes que la talla escogida es la correcta.Universidad de Lima2022-04-22info:eu-repo/semantics/articleinfo:eu-repo/semantics/publishedVersionArtículo revisado por paresapplication/pdftext/htmlhttps://revistas.ulima.edu.pe/index.php/Ingenieria_industrial/article/view/580610.26439/ing.ind2022.n.5806Ingeniería Industrial; 2022: Edición Especial; 155-166Ingeniería Industrial; 2022: Edición Especial; 155-1662523-63261025-992910.26439/ing.ind2022.nreponame:Revistas - Universidad de Limainstname:Universidad de Limainstacron:ULIMAspahttps://revistas.ulima.edu.pe/index.php/Ingenieria_industrial/article/view/5806/5628https://revistas.ulima.edu.pe/index.php/Ingenieria_industrial/article/view/5806/5658https://creativecommons.org/licenses/by/4.0info:eu-repo/semantics/openAccessoai:revistas.ulima.edu.pe:article/58062024-10-24T16:03:18Z |
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