Differential features of radio as a participative media
Descripción del Articulo
During years past, interactivity —as the audience's possibility to be on a certain way present on those communicative processes carried out by media— has been one of the most widely discussed aspects of media reality. This possibility isn't new news for radio. In fact, as mass media, radio...
| Autor: | |
|---|---|
| Formato: | artículo |
| Fecha de Publicación: | 2022 |
| Institución: | Universidad de Piura |
| Repositorio: | Revista de Comunicación |
| Lenguaje: | español |
| OAI Identifier: | oai:revistas.udep.edu.pe:article/2879 |
| Enlace del recurso: | https://revistadecomunicacion.com/article/view/2879 |
| Nivel de acceso: | acceso abierto |
| Materia: | radio medio publicitario broadcasting media |
| Sumario: | During years past, interactivity —as the audience's possibility to be on a certain way present on those communicative processes carried out by media— has been one of the most widely discussed aspects of media reality. This possibility isn't new news for radio. In fact, as mass media, radio has an exclusive series of features which stimulate, and even privilege, the incorporation of listeners in broadcast. |
|---|
Nota importante:
La información contenida en este registro es de entera responsabilidad de la institución que gestiona el repositorio institucional donde esta contenido este documento o set de datos. El CONCYTEC no se hace responsable por los contenidos (publicaciones y/o datos) accesibles a través del Repositorio Nacional Digital de Ciencia, Tecnología e Innovación de Acceso Abierto (ALICIA).
La información contenida en este registro es de entera responsabilidad de la institución que gestiona el repositorio institucional donde esta contenido este documento o set de datos. El CONCYTEC no se hace responsable por los contenidos (publicaciones y/o datos) accesibles a través del Repositorio Nacional Digital de Ciencia, Tecnología e Innovación de Acceso Abierto (ALICIA).