Online reputation and media social management in three star hotels

Descripción del Articulo

In the present context, online reputation has become very important, so the hotel companies have been forced to create new strategies to manage areas of the network actively and continuously, since these allow them to communicate with your prospects for establishing closer relationships and so achie...

Descripción completa

Detalles Bibliográficos
Autores: Nevado Timaná, Fiorella Lisbeth, Santamaría Delgado, Yoselyn del Milagro, Martel Acosta, Rafael, Arbulú Ballesteros, Marco Agustín
Formato: artículo
Fecha de Publicación:2019
Institución:Universidad César Vallejo
Repositorio:Revistas - Universidad César Vallejo
Lenguaje:español
OAI Identifier:oai:oai.revistas.ucv.edu.pe:article/534
Enlace del recurso:http://revistas.ucv.edu.pe/index.php/ucv-hacer/article/view/534
Nivel de acceso:acceso abierto
Materia:Electronic Word of Mouth (eWOM)
Reputación online
Redes sociales
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