Social imaginaries about initial education male teacher on Comas district, Lima, Perú
Descripción del Articulo
This investigation seeks to interpret the social imaginaries about Initial Education male teacher on Comas district, Lima, Perú on 2018. This study pose since qualitative focus, phenomenological design through description of narratives on that community, with semi-estructured interview, getting this...
Autores: | , |
---|---|
Formato: | artículo |
Fecha de Publicación: | 2019 |
Institución: | Universidad César Vallejo |
Repositorio: | Revistas - Universidad César Vallejo |
Lenguaje: | español |
OAI Identifier: | oai:oai.revistas.ucv.edu.pe:article/383 |
Enlace del recurso: | http://revistas.ucv.edu.pe/index.php/eduser/article/view/383 |
Nivel de acceso: | acceso abierto |
Materia: | Educación inicial Docente masculino Imaginarios sociales Representaciones sociales Initial education Male teacher Social imaginaries Social representations |
Sumario: | This investigation seeks to interpret the social imaginaries about Initial Education male teacher on Comas district, Lima, Perú on 2018. This study pose since qualitative focus, phenomenological design through description of narratives on that community, with semi-estructured interview, getting this information about representations or thoughts socially accepted and extended that are build aroud a rare situation on this education level, so that it offers evidence about the influence of those peceptions in the exercise and teaching practice. |
---|
Nota importante:
La información contenida en este registro es de entera responsabilidad de la institución que gestiona el repositorio institucional donde esta contenido este documento o set de datos. El CONCYTEC no se hace responsable por los contenidos (publicaciones y/o datos) accesibles a través del Repositorio Nacional Digital de Ciencia, Tecnología e Innovación de Acceso Abierto (ALICIA).
La información contenida en este registro es de entera responsabilidad de la institución que gestiona el repositorio institucional donde esta contenido este documento o set de datos. El CONCYTEC no se hace responsable por los contenidos (publicaciones y/o datos) accesibles a través del Repositorio Nacional Digital de Ciencia, Tecnología e Innovación de Acceso Abierto (ALICIA).