Learning styles: An avenue for developing skills and increasing knowledge with personalized attention from the teacher
Descripción del Articulo
The article presents the results of research conducted between 2010, 2011 and 2012 in order to propose a way to determine the learning styles of students in the career of Agriculture, University of Guantanamo and improve from them personalized attention, is a methodological concept comprising dimens...
| Autores: | , |
|---|---|
| Formato: | artículo |
| Fecha de Publicación: | 2012 |
| Institución: | Universidad César Vallejo |
| Repositorio: | Revistas - Universidad César Vallejo |
| Lenguaje: | español |
| OAI Identifier: | oai:oai.revistas.ucv.edu.pe:article/97 |
| Enlace del recurso: | http://revistas.ucv.edu.pe/index.php/psiquemag/article/view/97 |
| Nivel de acceso: | acceso abierto |
| Materia: | agronomía estilos de aprendizaje atención personalizada concepción metodológica agronomy learning styles personal attention methodological conception |
| Sumario: | The article presents the results of research conducted between 2010, 2011 and 2012 in order to propose a way to determine the learning styles of students in the career of Agriculture, University of Guantanamo and improve from them personalized attention, is a methodological concept comprising dimensions, indicators, and evaluation scales that allows the identification of the aforementioned styles studied the race and propose measures for their implementation. |
|---|
Nota importante:
La información contenida en este registro es de entera responsabilidad de la institución que gestiona el repositorio institucional donde esta contenido este documento o set de datos. El CONCYTEC no se hace responsable por los contenidos (publicaciones y/o datos) accesibles a través del Repositorio Nacional Digital de Ciencia, Tecnología e Innovación de Acceso Abierto (ALICIA).
La información contenida en este registro es de entera responsabilidad de la institución que gestiona el repositorio institucional donde esta contenido este documento o set de datos. El CONCYTEC no se hace responsable por los contenidos (publicaciones y/o datos) accesibles a través del Repositorio Nacional Digital de Ciencia, Tecnología e Innovación de Acceso Abierto (ALICIA).