Niños e infantes con necesidad y lamento. ¿Por qué no aplicar el tratamiento?

Descripción del Articulo

The author develops a constructive criticism of existing descriptive evaluation opposite to experimental method as a mean of treatment of analyzed variables in the Peruvian context. In turn, different aspects are discovered of the Peruvian reality in university and educational institutions of EBR (R...

Descripción completa

Detalles Bibliográficos
Autor: Holguin Alvarez, Jhon
Formato: artículo
Fecha de Publicación:2014
Institución:Universidad César Vallejo
Repositorio:Revistas - Universidad César Vallejo
Lenguaje:español
OAI Identifier:oai:oai.revistas.ucv.edu.pe:article/433
Enlace del recurso:http://revistas.ucv.edu.pe/index.php/eduser/article/view/433
Nivel de acceso:acceso abierto
Materia:Aprendizaje
Tratamiento
Experimentación
Pedagogía
Learning
Treatment
Experimentation
Pedagogy
Descripción
Sumario:The author develops a constructive criticism of existing descriptive evaluation opposite to experimental method as a mean of treatment of analyzed variables in the Peruvian context. In turn, different aspects are discovered of the Peruvian reality in university and educational institutions of EBR (Regular Basic Education) students, as part of educational problem and of research from professional academic training and teaching practice.
Nota importante:
La información contenida en este registro es de entera responsabilidad de la institución que gestiona el repositorio institucional donde esta contenido este documento o set de datos. El CONCYTEC no se hace responsable por los contenidos (publicaciones y/o datos) accesibles a través del Repositorio Nacional Digital de Ciencia, Tecnología e Innovación de Acceso Abierto (ALICIA).