Reflections on state, education and development: On the subject of a World Meeting of Educators
Descripción del Articulo
Between the months of August and September 1992, thanks to the travel experience and participation in the IV World Meeting of African Teaching Teams, we were able to appreciate the contrasts of different educational realities and standards of living between the peoples of the Third World and develop...
Autor: | |
---|---|
Formato: | artículo |
Fecha de Publicación: | 1993 |
Institución: | Universidad Católica San Pablo |
Repositorio: | Revistas - Universidad Católica San Pablo |
Lenguaje: | español |
OAI Identifier: | oai:revistas.ucsp.edu.pe:article/779 |
Enlace del recurso: | https://revistas.ucsp.edu.pe/index.php/Allpanchis/article/view/779 |
Nivel de acceso: | acceso abierto |
Materia: | Encuentro Mundial de Educadores políticas públicas educación desarrollo education |
Sumario: | Between the months of August and September 1992, thanks to the travel experience and participation in the IV World Meeting of African Teaching Teams, we were able to appreciate the contrasts of different educational realities and standards of living between the peoples of the Third World and developed Europe. Côte d'Ivoire is a country located on the Atlantic coast, integrated into the central western African region that looks from afar at the Guianese coasts and the Brazilian northeast. |
---|
Nota importante:
La información contenida en este registro es de entera responsabilidad de la institución que gestiona el repositorio institucional donde esta contenido este documento o set de datos. El CONCYTEC no se hace responsable por los contenidos (publicaciones y/o datos) accesibles a través del Repositorio Nacional Digital de Ciencia, Tecnología e Innovación de Acceso Abierto (ALICIA).
La información contenida en este registro es de entera responsabilidad de la institución que gestiona el repositorio institucional donde esta contenido este documento o set de datos. El CONCYTEC no se hace responsable por los contenidos (publicaciones y/o datos) accesibles a través del Repositorio Nacional Digital de Ciencia, Tecnología e Innovación de Acceso Abierto (ALICIA).