A systematic review: Teacher job performance
Descripción del Articulo
The purpose of this research paper is to conduct a review of documents on job performance from a brief theoretical perspective and analyze the aforementioned concept. Therefore, the article's objective is to explore the epistemological concept and definitions of teacher job performance by diffe...
| Autor: | |
|---|---|
| Formato: | artículo |
| Fecha de Publicación: | 2025 |
| Institución: | Instituto Internacional de Gobierno |
| Repositorio: | Igobernanza |
| Lenguaje: | español |
| OAI Identifier: | oai:ojs.pkp.sfu.ca:article/408 |
| Enlace del recurso: | https://www.igobernanza.org/index.php/IGOB/article/view/408 |
| Nivel de acceso: | acceso abierto |
| Materia: | desempeño laboral docente trabajador educación pedagogía evaluación job performance teacher worker education pedagogy evaluation |
| Sumario: | The purpose of this research paper is to conduct a review of documents on job performance from a brief theoretical perspective and analyze the aforementioned concept. Therefore, the article's objective is to explore the epistemological concept and definitions of teacher job performance by different authors. It will describe the actions and behaviors carried out by teachers over time, laying the foundations for the concept of job performance that helps achieve the objectives proposed by educational institutions. It will also specify the method of teacher performance evaluation and its limitations. |
|---|
Nota importante:
La información contenida en este registro es de entera responsabilidad de la institución que gestiona el repositorio institucional donde esta contenido este documento o set de datos. El CONCYTEC no se hace responsable por los contenidos (publicaciones y/o datos) accesibles a través del Repositorio Nacional Digital de Ciencia, Tecnología e Innovación de Acceso Abierto (ALICIA).
La información contenida en este registro es de entera responsabilidad de la institución que gestiona el repositorio institucional donde esta contenido este documento o set de datos. El CONCYTEC no se hace responsable por los contenidos (publicaciones y/o datos) accesibles a través del Repositorio Nacional Digital de Ciencia, Tecnología e Innovación de Acceso Abierto (ALICIA).