Banco Canaima en la encrucijada: la nueva era estratégica

Descripción del Articulo

This case study develops the decision that must be made by the directors of a Venezuelan bank, Banco Canaima, in an unsophisticated market with a small number of competitors in the face of a reform of the financial system. It discusses what new strategy will be in the short, medium and long term and...

Descripción completa

Detalles Bibliográficos
Autor: Zavatti, Elvis
Formato: artículo
Fecha de Publicación:1993
Institución:Universidad ESAN
Repositorio:ESAN-Institucional
Lenguaje:español
OAI Identifier:oai:repositorio.esan.edu.pe:20.500.12640/2866
Enlace del recurso:https://revistas.esan.edu.pe/index.php/jefas/article/view/468
https://hdl.handle.net/20.500.12640/2866
https://doi.org/10.46631/jefas.1993.n4.05
Nivel de acceso:acceso abierto
Materia:Changes in strategy
Changes in structure
Organizational dynamic
Strategic planning
Cambios de estrategia
Cambios de estructura
Dinámica organizacional
Planificación estratégica
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